Mamy kolejną kampanię społeczną. Tym razem dotyczy stereotypu „Mama ma”… Do tego zwyczajowego zwrotu twórcy dodali słówko „dość”! Bo czy dzisiejsza kobieta, to ta sama kobieta, która zajmowała się wychowywaniem dzieci i domem?
Kampania rozpoczęła się 19 kwietnia autorem jej jest Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich i Ministerstwo Pracy i Polityki, a dotyczy godzenia życia rodzinnego z pracą. Mężczyźni mogą kobietom pomóc w powrocie do pracy odciążając je z domowych obowiązków 🙂 rodzinnych i zawodowych kobiet oraz mężczyzn, i aktywizacji społeczno-ekonomicznej kobiet.
Jak oceniacie taką kampanię?
Spoty z kampanii „Mama ma” do obejrzenia po kliknięciu w poniższy link:
www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,2266,mama_ma_dosyc
1 Komentarz
Jo S.
22-05-2012 at 07:59O elastycznych godzinach pracy mogą w Polsce pomarzyć nieliczne kobiety-matki.
Kolejna kampania społeczna powinna być skierowana do pracodawców i powinna ich uświadomić, że elastyczne godziny pracy, praca w niepełnym wymiarze godzin i praca zdalna to norma, a nie wyjątek.